Kitesurf #towup
Een kort bericht voor bedrijven die een spectaculaire commercial willen maken.
De 14e wordt een bijzondere zeiltocht want dat weekeinde staat een kick-off zeiltocht en een #TOWUP in de planning. We gaan met de Lemsteraak LE16, zeilend een grote kite optrekken voor een sprong van 40 meter hoog.
Spektakel dus. Er wordt een reclame-filmpje van gemaakt.
Je kan nog aanhaken als je een van de kiters ook met jouw bedrijfsbanner de sprong wilt laten maken.
Snel informatie? De snelste weg is een telefoontje naar de schipper ( 06 51525173 ) of stuur een email naar schipper@LE16.nl
Doel #towup
Een kitesurf tow up is het omhoog trekken van een kiter die
middels een lang touw door een boot wordt voortgetrokken
terwijl hij aan zijn kite hangt.
Kitesurf tow up’s wordt veel bekeken, het is gekkenwerk
vinden veel mensen, maar het ziet er erg spectaculair uit.
Het doel van deze tow up is om bekenheid neer te zetten
voor ons en voor elke organisatie die zich aan ons verbindt.
De content van dit soort “Nitro Circus” achtige dingen wordt
veel bekeken. En dat is perfect, want onze riders willen hoog
gaan en aandacht trekken! Het is goed mogelijk dat een
video zoals deze VIRAL gaat. Als dit gebeurt is uw merk
natuurlijk overal!
Na het maken van de content wordt een deel ervan op het
kanaal van #WeareLeadme geplaatst. In samenspraak met
de deelnemende organisatie gaan wij een doelgroep targeten om uw merk onder de aandacht te brengen.
Denk hierbij aan het specifiek targeten op groepen die uw
diensten of producten interessant vinden, of het direct targeten van een stad of locatie.
Tow up locatie Hoorn, Nederland
Datum 14 april 2019
#WeareLeadme
Zo’n kleine 3 weken geleden zijn wij begonnen met
#WeareLeadme (https://instagram.com/weareleadme),
ons doel is jong kite talent een platform te geven waarop zij
kunnen groeien en gezien worden.
Deze jongens & meiden zijn zeer gemotiveerd en enorm
potentieel opkomend talent.
Op dit moment zijn er al zo’n 20 riders aangesloten bij ons.
Deze 20 riders hebben een zeer groot bereik en door hun
enorme passie en enthousiasme blijft ons platform groeien.
Met een klein marketing budget hebben wij in de afgelopen
drie weken het volgende behaalt:
• 2,5miljoen+ audience
• 700+ volgers op Instagram
• 900+ facebook likes
• 1.5miljoen+ video views (Facebook, Instagram, YouTube)
Merendeel van al deze views, likes etc. zit in de doelgroep 14-36 jaar
• 75% stapt pas uit onze video’s na 19 seconden (onze video’s zijn 25 seconden)
• De start van #TheStory – mini documentaires waar dit
talent vandaan komt
Of meld neem contact op met:
Kai Gartner
Website https://wearelead.me
Mail contact@wearelead.me
Telefoon +316 48 19 22 53