Kent jouw marketing-sales manager deze cijfers?
Op de site van Eventbranche.nl lazen we de resultaten van onderzoeken door Harvard Business Review Analytics services en Bizzabo die het vermelden waard zijn.
Bizzabo 2018 meldt;
- 84% van de c-level beslissers noemt het live-event een belangrijke component van het succes van hun bedrijf
- 41% van alle marketeers beschouwt het live-event als het meest effectieve marketing kanaal. In 2017 was dat 31%
- 62% geeft aan meer te gaan investeren in live events. Zowel qua aantal als in Budget
- Het aantal bedrijven dat meer dan 20 evenementen per jaar doet groeide met 17%
Harvard Business Review Analytics services vond een verband tussen bedrijven die met meer dan 30% groeien en de inzet van events & live. De snelst groeiende bedrijven laten ook hun evenmarketing budget het snelst groeien.
- 10% van de hen besteed meer dan 50% van het budget voor live events
Bovenstaande informatie komt van www.eventbranche.nl/nieuws/
Voor waar cijfers die aanspreken en de waarde van een live-event onderstrepen.