UA-111175203-1

Bloggersbank Nieuws

Het nieuwe inwerken 3.0 is een top event!

Het nieuwe inwerken 3.0Human Capital Management en Relatiemanagement op zijn best met gegarandeerd een maximale ROI en/of ROO 

Anno 2014 vraagt het inwerken een andere focus. Social Media, 24/7 real time communicatie op elk niveau en dat ook met klanten maken dat noodzakelijk. De prioriteit ligt om die reden niet meer in de eerste plaats in het doorgronden van het eigen bedrijf en de producten. Nee, het gaat juist en vooral om het doorgronden van de klant en haar perceptie en relatie met jouw bedrijf.
Welke bijdrage kan de nieuwkomer de klant bieden? Dat is waar het om draait. Hoe sneller dat voor de klant (en voor hem/haar zelf) duidelijk is en hoe sneller de nieuwkomer to-the-point met de klant kan communiceren hoe succesvoller en waardevoller hij/zij is voor je bedrijf en je klanten.

Customer centricity is waar het anno 2014 om draait.
Begin daarom het inwerken door al direct de 1ste dag werkdag, de nieuwkomer al dan niet samen met een collega, op te laten  trekken met je beste klanten. Het vertrouwen dat je hem/haar geeft zal de klant ook zien. Dat biedt kansen.

Leer hem/haar het bedrijf kennen door vanaf dag 1 een goed contact met je beste klanten op te laten bouwen. Laat ze het verdere inwerkprogramma door de bril van je klanten naar jouw organisatie laten kijken. De nieuwkomer zal met een loyaal kritisch oor en de klant in het achterhoofd naar zijn/haar nieuwe collega’s luisteren en relevante (nieuwe) inzichten met hen delen. Zo draagt de nieuwe man/vrouw direct bij aan het verbeteren van customer centricity en de relatie met de klant en misschien wel de onderliggende processen.

De nieuwkomer is door het nieuwe inwerken 3.0 vanaf dag 1 van waarde voor je collega’s en de klanten.

Het nieuwe inwerken 3.0 is een top event!
Het is een uitgelezen kans op een unieke relatiedag op het snijvlak van “fun & business”. Het is een kick-off en teambuildings event ineen en bovenal een super start.
Het nieuwe inwerken 3.0 event aan boord van de lemsteraak LE16 heeft het voordeel dat je echt 1-op-1 contact met elkaar hebt in een inspirerende omgeving. Er is ruimte voor een officieel (rationeel) gedeelte maar ook voor een goed gesprek en plezier met elkaar in een meer informele sfeer.
De lichte fysieke inspanning van het zeilen, de wind, water, zon, zuurstof en de wijde horizon zorgen voor een positieve stimulerende omgeving en een “open mind”.

Zo toont het bedrijf zijn vertrouwen, staat de klant centraal en kan een nieuwe man/vrouw zich optimaal presenteren en direct bijdrage aan het succes.
De ROO is voelbaar en zichtbaar en de ROI betaalt zich direct uit.

Klik hier voor het evenement programma “Het nieuwe inwerken 3.0.” 

Tip:

  • Houdt het kleinschalig dan komt het Nieuwe inwerken 3.0 extra goed tot zijn recht. De ervaring leert dat 6 – 10 klanten per keer het beste resultaat geeft. Liever 2 kleiner events met veel echt 1-op-1 contact dan een groter event waarbij dat verloren gaat.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
Google+
http://le16.nl/het-nieuwe-inwerken-3-0-is-een-top-event
LinkedIn